2013. június 23., vasárnap

0

Bevezető rész

Sziasztoook! :)

az első rész még egy ideig várat magára, de addig is meghoztam a szereplők listáját, pontosabban a három fő szereplő kis bemutatkozását :) ebből megismerhetitek őket, így elöljáróban, holnapra pedig kész lesz az új rész!
a többi szereplőről ide kattintva találtok képeket
 ja, és lehet cserét kérni! :) írjatok rám, mindenkinek válaszolok! a kapcsolat menüpontban ott van az elérhetőségem :)

Mia Farrell





"Sziasztok, a nevem Mia. 16 éves vagyok, a szüleim elváltak 6 éves koromban. Claire, az anyukám Londonba költözött, én pedig Los Angelesben élek, apukámmal, Vincent Farrell-el. Biztos láttátok már a nevét néhány film stáblistáján, hiszen elég híres operatőr. Tessék, most fogjátok rám, hogy dicsekvő vagyok! :) Amióta az eszemet tudom, büszke vagyok apára, számomra ő a hősöm. Apu sokszor elvitt a forgatásokra, és imádtam, amit láttam! Megragadott a színészek játéka, ahogy előadják magukat különböző helyzetekben, így eldöntöttem, hogy színész szeretnék lenni. Szerencsémre első osztályban megkaptam az iskolai darab főszerepét, így megcsillogtathattam a tudásomat, és úgy tűnt, hogy van is egy kicsi. Így apu színésziskolába járatott, és bejuttatott néhány reklámforgatásra is. A karrierem eddig nem volt valami fényes, viszont nem rég kaptam egy felajánlást egy sorozat főszerepére. Mondanom sem kell, hogy mennyire örültem. A forgatás már befejeződött, és hamarosan elérkezik a premier időpontja is, úgy, ahogy a 17. szülinapomé is. Úgyhogy remélem, hogy egy izgalmas időszaka kezdődik az életemnek!"


Justin Bieber





"Sziasztok, Justin Bieber vagyok. Biztos ismersz engem, hiszen elég nagy hírnévre tettem szert az utóbbi pár évben. Vagy szeretsz, vagy utálsz, középút nincs. Az utóbbi időben csináltam egykét hülyeséget, ami miatt elég rossz vélemény alakult ki rólam a közvéleményben. De valóban olyan rossz lennék? Nem próbállak meggyőzni semmiről, olyannak ítélsz meg, amilyennek akarsz. Én én vagyok, akkor is, ha te nem akarod."



Niall Horan








"Sziasztok, a nevem Niall Horan. Egy brit fiúbanda tagja vagyok, a One Directionnek. Amióta a banda tagja vagyok eléggé nehéz az életem. Paparazzik, koncertek, szereplések. Nem valami könnyű feladat, de ez ezzel jár. Lassan kezdem megszokni, sőt, élvezni is. Amióta híres lettem sok embert megismertem, de vannak olyanok, akik csak kihasználni akarnak, de az idő múlásával megtanultam kiszűrni őket. Vagy mégsem? Majd kiderül."

0 megjegyzés: